VÄLKOMMEN till min blogg!

"En konstnär kan aldrig göra fel!"

lördag 19 mars 2011

Smycken jag gjort


Makraméknutar, glas- och träpärlor - blir fint till sommarens solbränna!





Glamourrockigt armband!

Knutar på läderband, silverfärgade pärlor, målad röd glaspärla i mitten, rött glaslöv o silverfärgat hänge m utstansad stjärna.
Har upptäckt den stora fördelen med magnetlås. Så smidigt att bara slänga runt handleden...KLICK! så är det på! Så'nt gillar jag. Karbinhakar o knäppen är väldigt tålamodsprövande.

2 kommentarer:

  1. Vännen - är så stolt över dig! Du har en makalös pysseltalang, fototalang och målartalang. Gläds åt din tavla på min vägg varje dag. Kram!
    /K

    SvaraRadera
  2. Vilken tavla! Är helt mållös... Vad roligt att få se att du också är en mångsysslare av rang! ;0) Kommer nog snart tillbaka till er för att inhandla mer tyger. De jag köpte är snart slut!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera